Hannes

Jag tycker synd om människor dom som ensamma, sjuka, smutsiga eller bara katastrofala som en del som söker till idol.

Men det finns en person som jag aldrig hur mycket han  försöker så kommer jag aldrig att tycka synd om Hannes Asplund. Tyvärr Hannes ditt liv är inte tillräckligt tragiskt för att tycka synd om, på gränsen men kanske men NEJ. Dina I-landsproblem funkar inte. Ohh, stackars Hannes som har sett en reklam, eller stackars Hannes som hatar Aftonbladet men ändå hänger där 24/7..
Och stackars Hannes som måste genomlida ett kedjebrev,  stackars Hannes som tycker att världen går under när Salem al Fakir är nominerad till 7 grammisar.
 MEN VET DU VAD HANNES DU BEHÖVER INTE TITTA PÅ GRAMMISGALEN ELLER LADDA NER AL FAKIRS MUSIK ( som du faktiskt har gjort). Ditt hår är inte heller så jävla snyggt (speciellt inte det på ryggen). Hur fan är det möjligt att man tillcohmed kan bli arg på rumpnissar?
Vet du vad hannes jag tycker synd om dig.  Min åsikt är att du ska klippa dig och skaffa dig ett jobb.


Saker Hannes Asplund hatar:
1.  Jamba
2. Hörlurar som trasslar sig.
3. khisti
4. Egentligen allt som har med idol att göra (men följer det ändå)
5. Salem Al fakir
6. Amy Whinehouse
7. Aftonbladet (hatkärlek)
8. Idol igen
9. Malteasers
10. aftonbldet jojo
11. dogge goggelito
12. Maxim
13. T9
14väder.
15. Hannes hatar allt.

image49
all kärlek till Dig Hannes :P

Kommentarer
Postat av: Enerötterna

Kontrablogg till Hannes blogg? WE LIKE IT! =D

2007-12-06 @ 16:50:25
Postat av: Hannes

PUL - du vet vad det är va?

2007-12-06 @ 17:11:46
Postat av: idil

hur fan kan han hata malteasers!?! det är nåt fel på killen!!

2007-12-08 @ 12:10:51
Postat av: Hannes

Jag hatar reklamen, inte godiset.

2007-12-18 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback