Helg

Idag så skapade vi fyra en ny tradition.
Vi åt vår Adventspizza (Eller ja Bobbys Pizzahus Pizza)
Och så spelade kort sen tittade vi på lite kort. samma ord olika meningar wierd..

I lördags var vi hos tilda och skulle ha lagat taco men blev bara dricka istället (billigare så;) ) Sen blev det 55.an och sen Maxim?:)
sen innan det var jag och My och tittade på hockeyn och åt asgood stekt potatis det borde man äta oftare.

I fredags var vi hemma hos mallan. jag tässan, tildus, Petting. Vi tittade på idol åt fett och rökte vattenpipa:)

Theresia planerar något tills på fredag. (undrar om jag är bjuden) :P

Kommentarer
Postat av: peet

jag fick inget smeknamn...ofta nån säger petra

2007-12-02 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback