Lördag med smak av vin och jul.

En halvfärdig del av en process.

Okänd man skriver sms till mig:

Okänd man: Hej, vad händer i kväll då?

Jag svarar: Hallo. sitter hemma hos my ska nog hem snart. Sjdå?

Okänd man: Jag nog hem   snart.

Jag svarar: Socialt. Vad händer imorgon då?

Okänd man: Jag vet inte kanske sjdå?

Här insåg jag att jag skulle sova.
Så jag tittade på hela Harry potter and the goblet of fire, sen skulle jag sovit. Men då satt jag vid datorn och tittade åter igen  på Jul i kapernaum fett bra. Julkalendern (1995). Meen den personen som har lagt upp serien på youtube har klippt bort magister munter, fru dito OCH bio rio. Jag är mycket besviken....

Var på bio med Grapparna och såg Guldkompassen. Den var skitbra, mm.


Lena: Jag tycker om att ta hand om grisarna här på gården....


image117


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback