.....

Finns det något fulare ord än bitter?
Detta har stört mig hela kvällen och jag måste få skriva ut mina (aggressioner) . Om det fanns en topplista på Sveriges fulaste ord så skulle ordet bitter åka rakt upp på topplistan. (Jo alltså jag jag lovar priova säg bitter i huvudet fyra gånger) Det låter fan tyskt.

Ja jag vet jag är jävligt bitter över detta och när jag är bitter blir jag sjukt sur och jävligt elak men jag tänker forsätta att vara bitter tills någon bannlyser ordet från det svenska språket. TACK!

Och nu när jag ändå är igång kan vi stryka ordet RANDOM jag hatar det ordet.



FAN

all kärlek// ebba

Kommentarer
Postat av: han den där adam.

då har du fanimig inte hört ordet FRUKOST.
lyssna på det. Frukost. frr uuu kkkk ooo ssst. hur fan kan det vara så jävla fult?

2007-10-18 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback