Lite av mig

Jag är rädd för döden och jag hatar begravningar. Men jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden och jag röker ciggaretter, jag äter snabbmat varje vecka men jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag är petig med grammatik, men jag kan inte stava. Jag tror på spöken och skulle kunna bära pyjamas i skolan. Jag sjunger i duschen och jag är bra på att baka. Jag har brutit ett ben kroppen och jag skrattar åt mina egna skämt. Jag har gått vilse i min hemstad och jag har önskat mig något när jag sett en stjärna falla. Jag har tryckt på alla knappar i en hiss, jag har druckit en liter mjölk på tio minuter. Jag har lekt sanning och konsekvens och jag har krockat med min bil. Jag har vänner som aldrig sett min naturliga hårfärg, och jag tycker att jag är ful. Jag har fräknar och glasögon. Jag har haft tandställning och jag har fångat en snöflinga på min tunga. Jag har åkt Taxi, jag har svurit åt mina föräldrar. Jag har somnat i skolan och fört konstiga ljud när jag skrattat.  Jag har gjort något jag lovat mig själv att aldrig göra och jag har kysst en främmande person. Jag har en hemlighet som ingen vet, jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. Jag har fuskat i spel och struntat i prov. Jag har vaknat gråtande.

Överambiöst?

Kommentarer
Postat av: julli

fint. tyckte jag:)

2008-04-08 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback