Lasse Winnerbäck

Det var vår och det var midnatt igen
och det var glädje och kärlek uti försommaren.
Och med ögon av sorg och hjärtan i kras,
närmar sig älvorna för varje glas.
Och älvorna kommer allt närmre, det isar så kallt,
Och allting blev dimmigt och jag såg älvor precis överallt.

Så jag gick in och sov under tak,
för att slippa att vakna igen som ett vrak.
Och jag kommer ihåg, jag kommer ihåg,
hur älvorna dansade i sängen där du låg.
Och älvorna kommer allt närmre det isar så kallt,
så kom intill mig och prata ja, jag kan prata om allt.

Idag har min mor köpt en sommarpresent åt mig och min syster Matilda.
Vi ska gå på Lasse den 23/8, det ska bli kalaskul. 

Men först ses vi på URF!


En banan,
en Tååta
och en Dirre!


Kommentarer
Postat av: tilda

fint borensberg

2008-08-06 @ 00:42:40
Postat av: Lisa

http://www.corren.se/archive/2008/8/12/jucivyyed86ybew.xml

2008-08-13 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback