Dagens

Veckans ute och innelista.

Inne:
1. 2 ½ men - För att jag har något på datorn jag enkelt somnar till.
2. Lexus - För att han vet hur han drar uppmärksamhet, såsom att bajsa mitt på gågtan 2 gånger.
3. Gratis cigg - Det är ju egentligen Loviza som ska vara på innelistan då.
4. Gratis fylla - Mäh! Behöver jag förklara?
5. Trevliga telefonsamtal - Mmm, har förgyllt lite av min fruktansvärt tråkiga vardag.
6. Julgran - För att den är grön och luktar gott, och påminner lite om Theresia.
7. Hannes - För att han kommer hem fö en sväng.

Ute:
1.Män - Män är svin och denna vecka är ett stort bevis på det.
2.Robin - För att han ringer för ofta.
3.Systrar som är fula. - Mina systrar är inte fula, men det finns andra systrar som jag vill kasta ut genom balkongen.
4.Theresia -  För att vi hade bestämt umgänge i lördags men ringde inte. (Hon har forfarande inte ringt!)
5.Hannes - För att du kommer hem och antagligen utan mina pengar.
6. Julen - Var fan är julen? Idag är det soligt och 6grader varmt ute,





Dagens söndagsoutfit.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaha, samma tröja i dagens outfit som förra söndagen. Ajdå! Inte okej...

2008-12-21 @ 22:58:23
Postat av: Lars

Den där bilden kan dräpa en häst...

2008-12-25 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback