Konstiga mail och dålig hy!

Om jag vore en annan person. Som var ett par år äldre, med något mindre midja och lite bättre självförtroende. Så skulle jag ha sagt hela sanningen idag. Sanningen om vad som egentligen hände. Och jag skulle ha sagt att. "Jag tycker om dig X och jag har gjort det i ett år nu." Jag skulle ha berättat att han betyder mer än 01.40 och att han är bland de finaste människorna jag träffat.
Jag gjorde inte det. För att jag är ett par år för ung, med något förstor midja och ett alldelles för taskigt självförtroende.
GAH! BTW. (Jag har rätt dålig hy också!)  JAG är inte alls len, jävla lögnare.

Citat från Britta: " Nämnde jag att jag var singel?" Slut på citat.


Men mina cirka 35 kära läsare. Ska jag bjuda på något mer smaskigt som har hänt i min vardag?
Jag fick faktiskt ett ganska intressant mail idag. Lite obehagligt. Men here it comes.

"Kevin
Idag kl 21:43
Me and Paul want to fuck yous rotten!"

Ifall någon av er 35 vet vad denna Kevin menar med det här, så kan ni fritt berätta det för mig.
Gamla som nya läsare, är välkomna att fritolka.
Vad tycker ni att jag borde ha svarat?
Jag svarade hursomhelst, enkelt men med mycket omtanke.
"Weird!"



Ebba- Lever i en tråkig men omskakande fantasivärld.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet villka Kevin och Paul är! :D

2008-12-06 @ 11:26:36
Postat av: Loviza

Kanske ska skriva att det är från mig med. :P

2008-12-06 @ 11:27:37
URL: http://loviiza1989.blogg.se/
Postat av: britt

verkar som kevin vill förstöra mitt fantastiska citat. dvs göra dig till icke singel på ett icke charmigt sätt. :)

2008-12-06 @ 20:56:58
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback