Mamma och pappa ett liv?

Jag har verkligen gjort ett tappert försök till att slutföra min släktforskning, jag har letat i varenda låda, hylla och överallt efter pappas sidas släktforskning, men utan lycka. Och mitt i allt letande så hittade jag det som inga barn vill se..... Mammas och pappas gamla fotoalbum! VA? hade dom ett liv innan jag föddes? Jag såg många bilder på mina föräldrars tonår och ungdom det var skrämmande. PAPPA UTAN MUSTACH? Han var typ vältränad. Plus att jag älskar hans kläder på70-talet sjukt utsvängda byxor.  Jag hatar att jag skriver det här men min mamma var assmal och skitnsygg.
Det här tjatet rök och dö från föräldrana ska jag nu mera skita i då dom rökte på varenda bild.

Mamma och pappa hade också ett liv. Dom har till och med EX!
Jag vill egentligen inte prata om det.

Imorrn är det dags för B
//ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback