Göteborg2

Sitter i min systers lägenhet i Götet, My ochMia sover och jag vill så gärn väcka dom på något elakt sätt, men då kommer det antagligen att vara dålig stämmning resten av dagen. Så jg hr besämt mig just nu för att låta dem självvakna. (Milk was a bad choice.) 

Var på Liseberg igår, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, så jag gick två gånger på Evert Taubes Värld, vilket var lagom läskigt för mig och det snurrade ingenting. Dessutom så var det asbra!

Nej, nu ska jag väcka dom. Spelar något på youtube? Håkan Hellström, dom hatar honom dessutom så är vi ju i Göteborg.


THERESIA HÖR AV DIG, JAG VET ATT DET KOMMER ATT TA EN MÅNAD KANSKE TVÅ! HÖR AV DIG! Määh.

Kommentarer
Postat av: mia

jaa å håkan hellström vart de på morgonen spelandes i öronen . de är klart man vaknar o lämnar rummet då :P tack för den fina väckningen i morse ebba :p . me like you ;) plus att jag vill ha en chokladbeskviii

2008-07-09 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback