En tätort på en slätt...

Som jag sa tidigare till min kära (not singel vän Theresia):
Det är nu på sistone jag har upptäckt att jag faktiskt trivs här,
här och nu är det bästa för tillfället. Jag har de bästa vänner, bra förutsättningar och sommar! 
Det finns inget mer att begära än det, och självklart kyrktornet som sträcker sig mot himlen. 

Det blir som vanligt i veckan igen, pundarna har kommit hem från Borlänge och det kommer nog inte kännas lika tomt som förr, när Robin ringde 10 gånger om dagen och Hannes ställde upp via msn på kvällarna. Jag ser framemot att gå tillbaka ett par veckor i tiden.

Vad har vi gjort dessa dagar? Absolut ingenting. Men som sagt det gör inte så mycket, jag kan inte begära mer än vad jag har just nu. Jag är nog ganska lycklig just nu!


Kommentarer
Postat av: tenks.

glömde jag min telefon hos dig?

verkar rimligt.

2008-07-03 @ 01:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback