Fjortistider

Jag läste Hannes blogg, detta ledde till att jag började tänka på några "hippa"  händelser på högstadiet.
För hipp var jag, det kan jag lova.
Jag har tänkt på:
-Mitt oranga hår.
-Mina misslyckade häxblandningar. (Ibland bestod dom av rödvin, Whiskey och rom.)
-Sättet jag tjuvrökte på när jag var i skolan. Ibland åkte jag hem och bytte om, tog en cigarett. Bytte kläder och åkte tillbaka igen.

 - Första gången jag själv köpte cigaretter på 4.90. " Hej, jag skulle vilja ha tre Prince ett LM menthol och fyra malboro.
- Alla fredagskvällar i Vidingsjö och Hjulsbro. Till mamma och pappa sa man att man var på går´n.
- Allas fula singeltröjor. (Jag hade ingen.) Lägg märkte till bilden personen har blondt inte gult hår.






Tiden går för snabbt, om tre veckor tar jag studenten utan singeltröjan.
I morgon balgenrep.
Lördag BALEEEN!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra Torsdag!
Och snart är det helg, wihoo!

Kram!

2008-05-22 @ 10:29:36
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback