Att få betalt för att blogga

Tänk om jag skulle få betalt för min blogg. Min blogg som är rätt värdelös, typ lika värdelös som Katrins eller Blondinbellas. Jag accepterar att Schulmanbröderna får betalt, deras bloggar är helt underbart sarakastiska.
Jag tror att jag ska sälja min blogg. Men vad är mitt koncept?
Politisk?
Modeblogg?
Medium?
Hur man får den bästa snefyllan?

För jag menar med mitt liv blir nog inte många barn gjorda. Och vem skulle betala för att läsa om att jag inte har något jobb, ingen pojkvän och inga pengar. Jag skulle iochförsig läsa den bloggen, och tänka "Schit vilket patetiskt liv den bruden har, tur att man inte har det sådär." 
Jag måste ha ett jobb, jag måste börja tjäna pengar. Jag känner flera som har blivit rika på internetpoker? Det verkar inte så svårt? Var söker jag det jobbet?



 
Jag måste ju lägga ut några fler bilder från i fredags. Jag var ju fruktansvärt het!
Snart fyller jag år.


Mitt liv är fruktansvärt tråkigt!
Gosh  Er// Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback