Jag var beredd på att dö

Drömde att jag skulle dö i natt, inte olycka dö. Utan att jag var sjuk så jag fick reda på datum och allt. Dödsannonsen fick jag se innan jag dog. Maria var jätteledsen och skrev dödsannonsen på ett fönster.
Theresia ville köpa hus och vi var i Prag. Vi kunde heller inte bestämma var vi skulle äta. Det stod mellan Korvkiosken som ligger mot Bestorp fast ändå i Lambohov eller i Tallboda. Theresia var inte så ledsen att jag skulle dö.
Sen var vi på Himnabadet där dörren till kiosken hade gått sönder och flugit iväg. Så det fick jag också lösa innan jag dog. När jag kom till Himnabadet så var det massor med folk, jag tyckte att det var lite konstigt eftersom det var i November. Men så fort jag kom innanför portarna så var det jättevarmt. Maria, Johanna och Emma jobbade. Jag blev sur för att inte jag fick jobba.
Jag dog aldrig, men jag väntar fortfarande.

Är det efter en sådan här dröm man vet att man aldrig har mått bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback