Lördag

Jag hälsar alla nya och hemliga läsare mycket välkommna.

Idag har jag sovit hela dagen. Vakna runt 16.20 och funderade på var dagen hade tagit vägen.
Jag vet inte vad jag har gjort idag, och det är knappt så att jag kommer ihåg vad jag gjorde igår.

Igår var det avskedfest för Hannes. Jag och Theresia blev lite ledsna. Men det gör inget, han kommer hem snart igen. Och när han gör det så ska vi gifta oss och skaffa 7 barn ihop. (Hannes är en kvinna egentligen.)
Vi drog från Hannes vid elva tiden, åkte in till stan, till ett ett ställe jag aldrig varit på förut. Jag tror att det hette 77.an eller något. Bra Ställe! Fick en vinare av Johnny eller Jana. (Fortfarande förvirrad över namnet.)
 
Vi hängde på Maxim och dansade en stund också. OJ! vad vi dansade.

Nu sitter jag hemma hos Micke och Loviza lagar mat åt oss.
Dom har börjat dricka vin. Jag mår dåligt.

Nu ska vi äta. Fläskfilé med pasta. gott!

Ses sen då lovers.
Nu ska jag nog ta mig ett glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback