Du, du och Blondinbella

Sitter i bilen påväg hem från Stockholm. "Det är 20 mil att åka och jag sover hela vägen in till stan".
Oj vad jag har vandrat idag, inte gått så mycket sedan Rom tror jag, Så för att komponsera det så åt jag en pasta. Sen var jag och min far på weekday och köpte julklappar. Ett par jeans och ett par skor blev det till mig. Jag vill ligga med weekday, det är grymt billigt. På tal om ligga, fun for you guys.
Pappa köpte ett par "ungdomsbyxor." Jag tyckte att det såg som ett par vanliga byxor som pappa brukar ha. Men det sa jag inte till honom. Då skulle han inte köpt byxorna. Sen skulle jag ha haft ångest i 4 dagar tills han köpte ett annat par.Efter han köpt byxorna sa han att han var trött på GANT. Jag försökte verkligen tycka synd dom honom.
Sen vandrade vi över Söder, jag såg ingen Lars W. Sen gick vi på NK och jag såg inte Blondinbella heller. 
På tal om Blondinbella så gick jag i Stockholm och tänkte på hur jag skulle agera om jag mötte BlondinBella. Jag analyserade en sväng, tills jag kom på att jag faktiskt inte bryr mig särskilt mycket om henne. Jag avskyr henne ite för att hon inte skriver vad som egentligen hända på kryssningen.

Jag vet inte var det här inlägget handlade om egentligen.
Jag tror att det blev en avslappning för att jag vill tänka på något annat, när det bara är två, eller ja tre saker som har cirkulerat i mitt huvud idag. Du, du och (Blondinbella).
 

Jag lägger upp en bild.
Egentligen bara för att min vän Tilda en gång sagt att hon inte läser bloggar,
om det inte finns en bild till.

Bild tagen på Spanskatrappan 2007.
Vi har vinden i håret och nya solglasögon.
 (Mina gick sönder senare denna dag.)


Kommentarer
Postat av: tilda

BRA DÄR!

2008-11-16 @ 02:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback