"mitt år som vaddå?"

"Mitt år som vaddå?"

Ni är så jävla oksöna!

Idag har jag egentligen lovat mig själv att skriva en bok med rubriken "mitt år som jag" Men eftersom jag inte skriver särskilt bra och inte vet om jag med mitt tråkiga liv skulle fylla en hel bok, så tänkte jag att ett vanligt blogginlägg med en passande bild på slutet skulle fullfölja mina behov. Ska jag skriva detta som en dagbok som jag låtsas att jag skrivit de senaste 365 dagarna? Eller ska jag bara på mitt obegripliga sätt skriva ner alla händelser? Jag kanske bara kortar ner allting väldigt.


September 2007. Det ringer på dörren där står några av mina närmaste vänner med en 2 liter glass i handen.  Mina cigaretter var nästan slut och i brist på vätska i min kropp tog jag mig ut i höstvädret med mina bästa vänner. Jag rökte upp min sista cigarett och mitt liv förändrades och jag skulle aldrig mer bli densamma som jag varit förut.

Min självbiografi kommer att bli grym!

Tack till: Ja, kanske inte ska räkna upp alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback