Om jag ändå vore smal.

Jag har bestämt mig...
Idag läste jag Corren, jag såg att Lollo Asplund skulle spela vid Slestaskolan ikväll, han är min idol jag kommer att vara där. När jag läste tidningen så såg jag också att historiker ville att vår genration skulle skriva dagbok. Min farmor skrev dagbok. Hon skrev dagbok från hon var typ 18 tills hon dog. Sen fick ett museum den. Jag ska också börja skriva dagbok. Så att någon kommer iihåg mig när jag dör.
Så jag har bestämt mig, dagboken ska ha en liten touch av Bridget Jones i sig. Så idag har jag vägt mig. Fan också. Beach 2011 HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: britta

då peppar vi ihop ebba! jag laddar för beach 3005. :)

ps. jag ahr skrivit dagbok sen jag var 9. FETT nöjd.

2008-09-16 @ 16:50:00
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: peet

jag har sett bridget jones 2 ggr sen jag kom till oslo. Jag är också pepp! dock är bridget jäävligt snygg som hon är!

2008-09-17 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback