Single Ladies på repeat.

Jag har haft en dålig dag i stora drag. Mått, illa, haft feber, blivit bortglömd, blivit utskälld, gråtit lite. Ja ni vet, en sån där dag man bara älskar sin omgivning och allt vad den har att ge.
Jag försöker sova nu, går sådär. Min Mp3 är på för att förenkla hela sovprocessen. Men mitt i min oas av Lars Winnerbäck, går Single Ladies med Beyonce på. Hur har den kommit in på min MP3, har jag varit vid liv när jag la in den här låten? Hur som helst går den nu på repeat för tredje gången. VARFÖR? Nej, jag kan inte svara. Nu börjar den för fjärde gången.


Kommentarer
Postat av: peet

JAG GILLART :D

2009-08-16 @ 09:35:10
Postat av: C.J.

haha men den e inte dåli :P

2009-09-04 @ 04:06:00
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback