2 dagar.

Helt sjukt, jag är värdelös på att packa. Sen är det ju inte bättre att Ryan air har en maxvikt på 15 kg och en avgift på 10 pund kilot. Sitter och tittar på min väska försöker fundera ut vilken väska som är bäst för handbagage, i vilken väska jag kan trycka ner mest saker i. Jag hatar att packa. Jag väljer nog den svarta primark väskan jag fick av Josefin, mest för att jag inte vill förlora min stolthet och åka hem i ryggsäck. Kommerliksom inte passa med kläderna.
Kläder? Vad fan ska man flyga hem i? Det enda jag vet är att jag kommer ha tre jackor på mig, tror ni att det räcker kanske?

Idag känner jag mig som Kissie. Ful och fullkomligt värdelös!


Feel the bubbles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback