Plask

Jag har nu varit i London i 179 dagar. Det är lite töntigt att jag vet det, men det kommer en poäng. Jag har alltså spenderat 179 dagar i London, det är 365 dagar på ett år. Jag har alltså varit här i nästan exakt 6 månader, 26 veckor typ. När ag tänker tillbaka på vad jag har gjort i London, så känns det ibland som om jag har varit här i tre veckor.
Det är nu 11 dagar tills jag åker hem och det känns så fruktansvärt, sjukt, jävla, kuk långt! Jag vill vara hemma NU!

11 dagar är lång tid.
11 dagar är ingen tid alls.

Fast jag lär väl aldrig komma hem igen, jag ser ett Plask. Det är ju ändå ryan air.


På tal om ingenting. Vem lägger upp den här bilden? På vilket sätt är den charmig? Ingenstans. Ingen fick till en pose. Jag tycker att Jennie ska ha spö, för att hon inte tog två kort.  

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahaha, men tror du att jag var vid mitt sinnes fulla bruk när jag tog kortet eller??? Jag tycker ni är as söta! haha

2009-07-06 @ 19:50:15
Postat av: peet

men fy ebba säg inte så!! du kommer hem om 11 dagar hel och fin! PUNKT och slut med tramset!!!

2009-07-06 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback