En ny sorts hemlängtan

Min nära vän Matilda skrev idag till mig. Hon skrev "Jag drömde att du var hemma." Det gjorde ont att läsa de meningen. Men ändå så läste jag den flera, flera gånger.

Men om du saknar mig ibland, så kan du stirra upp mot stjärnorna så att vi har något gemensamt.





Idag har det varit tikitgt med superslappt. Jag, Madde, Jossan, Camilla, Linnea och Emma åkte till Regentspark och bara som sagt, superslappade. Mycker fint väder, nära 20 grader varmt och fräknarna börjar snabbt dyka upp på min näsa och kinder. Livet leker här i London. Och idag kunde jag inte komma på en anledning till att åka hem. Jag saknar er där hemma. Mycket, men det här jag ska vara. Jag gör som jag sa att jag ville göra innan jag åkte. Jag möter våren i London.
Men om någon misströstar, så ska du veta, att jag alltid finns runt hörnet.


Ett bevis på värme.


Linnea, Emma, Madde och Camilla.

Där jag hänger.

Kommentarer
Postat av: britta

gul påse is the shit

2009-03-23 @ 06:44:56
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-23 @ 06:51:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback