Någon som känner mig?

Ibland känner jag kärlek för Lasse W, London, män, familj, vänner. Men idag älskar jag Hannes. Kanske inte Hannes i sig. Men HannesAsplund.blogspot.com. Om någon känner mig lite för bra, så är det nog den mannen, eller inte mannen, Hannes.

Han verkar tycka att jag hänger med för mycket svenskar. Han glömde bort att nämna att det är bland dom bästa svenskarna och en blivande flickvän till honom, (nej inte jag, tyvärr).
 Jag tänkte länge på hur jag skulle kontra. Jag bestämde mig för att hedra Hannes men också att förtydliga, att jag träffar iallafall människor utanför lägenheten. 
Det värsta med detta är att Hannes känner mig bättre än vad jag känner honom, så han kan ha tagit åt sig över mitt lama skämt.
Men vad? It´s funny cause it´s true!

Love hurts. All kärlek, Hell yeaaah! naaaaaw. / Er Ebba

Kommentarer
Postat av: t.

Haha, Så häftigt är det inte. De har öppnat i Shells butik i braskensbro. :)

Igår tänkte jag på när vi satt och grillade i trädgårdsföreningen förra året. sjuk grej att göra. Men det var nice att det var sommar och att din filt var med.

2009-03-25 @ 11:13:07
Postat av: Hannes

Hybris.

2009-03-26 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback