Walkabout

Efter 2.5 månads medgång, kommer nu motvinden. Ja, jag borde ha förstått att något var fel när jag inte snubblade på mina egna fötter ständigt.

Sitter hemma ikväll, är barnvakt. Faktiskt rätt skönt, även att jag hellre hade varit med dom andra tjejerna på Walkabout, eller hade jag det? Min hjärna är full med fula tankar. Jag blír galen på mig själv som alltid, alltid ska sätta mig i en paranoid situation. Men vad trodde jag? Att jag skulle vara glad ständigt i ett år? Nja, om nästa vecka forsätter som denna, så lär jag snart få sparken och vara hemma i Linköping om ett par dagar. Inte för att familjen tycker illa om mig, utan bara att jag känner av oflytet kommer och smyger sig på.
Jag är lycklig här i London, fast idag var det bra att jag stannade hemma. Skulle nog inte varit så glad för dom andra ikväll
Oflyt, oflyt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback