TillPetra

Klart att jag ska takort på julskyltningen, den har redan kommit upp och är superfin. Men jag måste se till att jag är där när det är mörkt, så det blir en riktig supereffekt på korten till dig. 
Annars lever livet precis som det ska göra.
Jag har blivit tillfrågad at stanna ett par månader till här i familjen, och det ska jag og göra också. Det känns bra.
Du får gärna komma och hälsa på.  Hur mår du Petra? VAd gör du? var ska du? Blir det Norge igen?

Ikväll är det Bonfirenight, så vi tjejer ska ta oss till putney och kolla på en brasa för att se gå ut och roa oss. Idag är det en vecka kvar tills Theresia kommer och jag fyller år. Mamma och pappa kommer den 20 november. Och sen är snart dagsatt åka hem över jul. Blir hemma 2 veckor tror jag, mellan 22 dec-5 januari.

Annars spelar jag och Jennie rugby nuförtiden. Och jag är kung!

All makt till Tengil vår befriare.

Och Petra jag ber om ursäkt för att vi inte går på konserten ihop. En annan gång, en annan gång.




Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahahahahhahahha! Om vi gör!

2009-11-05 @ 16:36:50
URL: http://jenniieburman.blogspot.com
Postat av: Jossan

Åhh, bonfire night :) den var jag på för ett år sedan! Nostalgi ;(

2009-11-05 @ 22:13:58
Postat av: peet

oh ser fram emot korten!! skulle så himla gärna vilja va i london juletid!! det är bra med mig annars, jag är städerska. jag ska ingenstans. tror det blir norge! tar med mig tilda och flyr isånnafall. men jag är väldigt glad för din skull att du får fortsätta i london :) om jag inte får uppleva london juletid tänker jag uppleva det vårtid! Låter mysigt med brasa o grejer ! dricks det mycke öl?? hoppas ni hade roligt :D 25 dec blir det utgång då hoppas jag! en reunion. o så får vi göra en rolig nyårsafton när du är hemma :) ska du gå på konserten btw?? det ska inte jag...jag ser hellre fram emot en utekonsert på någon grässlätt tillsammans med dig i sommar ist:D hihi hoho. mycke de blev nu! VI PRATAR PÅ MSN SNART :D

2009-11-06 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback