Leva London

Jag älskar dig väldigt mycket. Väldigt mycket Ebba.

Va glad man kan bli av de orden...


London nu då.
Jag har jobbat hela helgen, vilket nu börjar att märkas på mina ögon. Men det har gått bra och barnen har haft det väldigt roligt.

 

Så imorgon det älskade, fulkomligt fantastiska/hopplösa Fulham. Tjejerna har tydligen bestämt att jag har har bestämt middag innan. Vi får se hur avancerad den blir innan jag försöker att lura med de andra till Slug. Älskade Slug.


Jessica gör mig sällskap ikväll vi har pratat bröllop och barn. MÄRKS VERKLIGEN ATT HON ÄR ETT ÅR ÄLDRE!!!

/
Superbloggaren...

P.S
Jag tycker att Theresia är en liten mört som har simmat bort!
D.S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

simmat bört... och heter kört!

2009-09-19 @ 22:55:19
Postat av: robert

hejsan hejsan hur mår du då?

borde juh ses nångång nr båda är hema så säg till då okey:P

2009-09-20 @ 11:38:12
URL: http://dansarerobert.blogg.se/
Postat av: theresia

jag längtar till london fast jag aldrig varit där. men det lär ju vara häftigare än bestorp.

2009-09-21 @ 10:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback