Brasilien

I natt så bokade jag och Theresia en resa till Guatmala i Brasilien. Kostade bara 50 pund och tar bara några timmar med tåg från London. Härligt! Och så billigt sen... Vi vet inte om vi får sitta bredvid varandra på tåget, vilket är lite synd. Man var tydligen tvungen att betala extra om man ville vara säker. Vi ska iallafall först åka till Guatmala för att sen ta oss till rio de janerio. Theresia kallade det, "staden där man äter kryddor."

Vi har inte bokat hemresan än. Eftersom det var en impulsgrej och det var så billiga biljetter.
Men snart så.

Det här kommer ju att bli jättehärligt!

Önska oss lycka till på vår resa genom Sydamerika.




(detta var alltså en dröm)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo, det är ju bra att du förtydligar att det var en dröm... Det finns ju rätt mycket tågräls på havsbotten annars..

2010-02-06 @ 22:51:23
Postat av: Jossan

Haha, härligt! Får jag följa med nästa gång? ;)

2010-02-08 @ 16:42:16
Postat av: elin

Men, ja....vad hände med önske-inlägget! Tell me about the slidkrans för fan!

2010-02-09 @ 00:53:52
Postat av: theresia

jag vet inte vad som är obehagligast, att du drömmer om mig eller att jag är bög i din dröm.

2010-02-09 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback