lite om året.

Jag insåg nyss att 2007 var ett bra år...
Ett år som jag kommer att se tillbaka på och vara så där övernostalgisk som bara jag kan vara.
 
Årets självklara- I will survive och teenage dirtbag.
Årets låt - Man from argentina.
Årets kompis/kompisar- Täss, Mys, tilds.
Årets nykomling- Hannes
Årets resa- Barcelona o Roma.
Årets Happening- Peace and Love.
Årets silver- LHC
Årets comeback- Natty o Simme. och Spice Girls (såklart)
Årets 18årskalas- Henrietta.
Årets duett- Ebba och anton Summerloving.
Årets Besvikelse- Sommaren.
Årets lov- Höstlovet.
Årets klädsel- Klänning.
Årets Konsert- Lasse Winnerbäck 8/12
Årets gladaste- Teorin avklarad 14/11
Årets inneboende- Theresia.
Årets dryck- Te och baccardi melon.
Årets chock- Ross och Rachel
Årets ursäkt- Nej, vi kan inte vi har möte med KKK.

Årets great dissapointment mister bond - Leo
Årets place- 55.an
Årets lammkött- Adam

Årets We were on a break- Täss och Anton.

Årets best day ever- Eurovisonsongcontest 12/5
Årets mobbning- Nollningen.
Årets kroppsdel- Axel (Grenestam)
Årets kroppskada- Anton skulle spela handboll
Årets bussbeställare- Täss
Årets häng- Tanneforslivs
Årets mcdonalds brud- Tilda.
Årets serie- Greys anatomy. 
Årets alltid för full- Hannes
Årets uteservering- My place.
 


Kommentarer
Postat av: Hannes (KING)

Jag är med på massor jag är bäst.

2008-01-06 @ 23:14:44
Postat av: tekna.

Årets chock- Ross och Rachel

jag vet inte om det är självklart. men jag fattar inte.

2008-01-06 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback