Höst

Oh, sommar, sommar,sommar!
Det är höst nu. Sån där riktig på film, typisk, EnglandHöst!

Och så är det ju så. Att när hösten kommer så saknar jag Linköping. Jag saknar att gå över Drottningbron och se tryggheten från mitt hem. Jag saknar att sitta och frysa på uteserveringar och jag saknar värmen hemma hos familljen Anderfjord.
Jag saknar nästan tillochmed känslan av Folkungaskolan på eftermiddagarna.

Och i varje andetag jag tar, så saknar jag min mamma, min pappa, mina systrar och min Theresia!

Då kan man andas igen.








Kommentarer
Postat av: t.

du är en fitta som lägger upp den där bilden!

2010-10-05 @ 10:28:30
Postat av: RebaLindsey23

I do not know how people were able to exist without some advanced <a href="http://www.primeessays.com">college term paper</a> service. I guessed, it was very hard to compose the biography essays not utilizing any help. It used to be not the best time periods.

2012-06-16 @ 13:35:34
URL: http://www.primeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback